понеділок, 4 травня 2015 р.

Активізація лексичного та граматичного матеріалу на уроках англійської мови
Під час навчальних занять  необхідно оптимізувати підготовку учнів до міжкультурної комунікації, оскільки адекватний вибір лексичних одиниць і правильне граматичне оформлення мови багато в чому визначають успішність міжкультурного спілкування і досягнення взаєморозуміння між комунікантами. Тому на уроках  необхідно приділяти увагу активізації як продуктивного, так і рецептивного лексико-граматичного мінімуму, у тому числі за рахунок самостійної роботи учнів.
З метою опанування та організації тренування вивченого матеріалу рекомендується використовувати:
 •       мовні, умовно-мовні і мовні вправи
 •       проблемні завдання
 •       комунікативні ігри
 •       квізи (вікторини)
•        повчальні і контролюючі тести і ін.
Під час підготовки до уроку необхідно підбирати  такий матеріал, який би зацікавив учнів, щоб він зміг заохотити їх висловлювати свою думку, спираючись на власний досвід. Від того, наскільки яскраво, нешаблонно почнеться урок, наскільки невимушено  вчитель зможе ввести учнів до  атмосфери іншомовного спілкування, залежить успіх комунікативної діяльності учнів на уроці
Велику увагу слід приділяти  поетичному, фольклорному матеріалу на початковому етапі вивчення  іноземної мови. Вивчення пісень, віршів, скоромовок, прислів’їв має багато переваг. Завдяки цьому створюється сприятливий психологічний клімат, знижується напруження, активізується мовленнєва діяльність, підвищується емоційний тонус, підтримується інтерес до вивчення мови.
Особливу увагу також слід приділяти діалогічному мовленню: вчитися вживати форми ввічливої подяки, ввічливого звертання тощо. Засвоєння учнями комунікативних формул починається з першого уроку у 2 класі, і цей список розширюється з кожним уроком. Надалі ці вирази стають надійною опорою у вільному спілкуванні, яке приносить учням реальне задоволення. Для такої роботи бажано вибирати  короткі діалоги, які відтворюють особливості вживання реплік – кліше.

Немає коментарів:

Дописати коментар